O doprìn i cookies - nus judin a dati une esperience di zûc plui biele.
Doprant il nestri sît tu acetis che o memorizedin cookies sul to aparât.

Partner

Popmundo Battrick
In Popmundo, tu ti metis tai bregons di une gnove stele de industrie musicâl. Cjate il to stîl, forme une bande, e viaze tal mont de comunitât di chest zûc di rûl che al à plui di 3000,000 zuiadôrs atîfs!

Chest zûc al è fradi di Hattrick, al è stât svilupât de stesse int di Extralives AB in Svezie che stâ daûr a Hattrick. Propite come in Hattrick, Popmundo nol finis mai - al è simpri alc di gnûf di cualchi bande, gnovis cjançons di regjistrâ, simpri un flirt te fiestis daûr i stages. Ducj i personaçs che tu cjatarâs atôr pal zûc a son gjestîs di altris personis.

Popmundo al è un zûc profont, ma ancjemò sempliç. Tu puedis colegâti un pâr di voltis a setemane e jessi su la flôr. Une de miôr robis di chest zûc e je che nol à une fin: se tu ti sês stufât di fâ il cjantant VIP, a son tantis altris robis di fâ - deventâ un investigatôr privât, costruî un imperi comerciâl o ancje dome meti su famee.

Battrick.org al è un zûc gjestionâl di Cricket, te miôr tradizion di Hattrick. Al è un zûc perfet pai amants dal Cricket, e divertent pai curiôs di chest sport - ti podin sigurâ che al è facil restâ incantesemâts.

Tu ti cjatarâs a direzi une scuadre di cricket, alenâ zuiadôrs e vuidâju te One Day League e te garis First Class - a je ancje une cope internazionâl, e ancje une Cope dal Mont. La comunitât e je une vore amichevule e di aiût.

Battrick e je une colaborazion tra Allan Fairlie-Clarke, un utent di Hattrick e ex-Mod, e il team di Hattrick.
 
Server 071